Lördag

Gomorron gomorron..

Lördag idag då, nice :) Blev en trevlig fredag igår, eller ja. Det gick fint på gynmmet, armarna fick bra med spö men jag var ändå liite seg. Passet tog lite längre tid än vanligt.. Sen var det stundenfirande. Efter det så åkte jag raka vägen till Emelie, var verkligen dags att ses nu igen! Sågs ju på påskafton senast =/ Blev några avsnitt av DH sen kom även Linda förbi en sväng med, alltid lika trevligt med en uppdate om vad som hänt det senaste ;)
Kom hem vid 3 igår och då var det redan ganska ljust ute, det gillar vi starkt.. :)

Sov väldigt länge idag, vaknade 12:30 (!!!) Var nog ganska trött tror jag :P Sen vaknade jag vid 5.30 nångång att jag var helt dyngsur, kändes som jag sprungit ett marathon eller nått. Inte så kul att somna om då så jag gick upp och duschade av mig lite snabbt samt bytte lakan och sen gick jag och la mig igen. Fattar inte varför, har hänt några nätter nu och sååå jävla varmt är det inte på mitt rum..? Lite drygt avbrott i sömnen om man säger så.. Jaja, det blir nog bra..

Nu är iaf frukosten/brunchen i magen och snart ska jag bege mig till gymmet, ska bara slurpa i mig det sista av proteindrinken sen så ska axlarna mosas :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0