Monday

Eller ja, det är ju faktiskt tisdag snart ;) Kom hem igår, det har vart en mycket bra helg i Kungshamn/Smögen och Grebbestad :) Väldigt trevligt med en tradionell midsommar, har vart lite dåligt med det se senaste åren!
Men nu jobbar jag bara tre dagar till, på torsdag åker jag till Sthlm efter jobbet för R´s examen :) Sen är det bara fem stackars dagar kvar till semester! Som jag längtar.. Blir dock lite klent med träning under semestern, men tydligen så ska det finnas ett gym i Kungshamn som absolut kommer besökas.. Sen kom jag på att powerwalk blandat med armhävningar och situps är nog ganska så underskattat.. Säger inte att jag kommer göra det varje dag men de dagar man mår hyfsat bra och inte har intagit allt för mycket alkohol kvällen innan så ska det nog gå bra? Har pratat med Linn om detta och hon är på, dock så var hon inte så imponerad av idén med armgävningar och situps ;) Men jag ska nog med henne på det med!

Väntar btw på att folk ska lägga upp bilder från helgen på facebook men der går lite segt har jag märkt. Kanske inte ska säga något iofs med tanke på att jag själv aldrig tar några bilder.. Om jag någon gång skulle få med mig kameran så glömmer jag ändå av att den är med och alltså så blir det inga bilder :P




Kommentarer
Postat av: jasmine Reimby

HALLÅ GUMMAN! såg nu att du hade blogg ;) Den måste ju länkas. LOveu !!

2010-06-28 @ 23:23:28
URL: http://jasminereimby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0