Nice!

Nu är det ca en timma kvar tills jag slutar, gött! Sen blir det till att kasta sig på första bästa vagn till centralen där jag kommer möta upp Erik, behöver inte ta mig ut till stigs center, rätt gött att slippa det med all packning :)

Så nu blir det ett par dagar som kommer fyllas med onyttigheter men så blir det ibland, framför allt på sommaren ;)

Men benpasset gick väldigt bra igår, var bra mycket piggare än förra veckan! Dock så kände jag av knät liite grann men valde att ignorera det.. Såg istället till att hela tiden skjuta ifrån med hälen, och då känner man ju inte av det så mycket. Men jag känner inte av knät någonting idag iaf, det ända jag känner är en härlig träningsvärk i ben och rumpa :D

Nä, dags att städa lite här innan jag slutar!  
Ha trevlig midsommar!


                                      


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0