Ny vecka, nya utmaningar :)

Måndag igen då, yey?! Nja, känns väl lite småsegt sådär men är la synd o klaga med kanske? Helgen var iaf übermysig, dock så gick den alladels för fort (som den iofs alltid gör när jag är med älskligen)
Men det blev lugnt iaf, var hemma i fredags och åt middag med mamma o Mats + Therese och Tommie.. Nice nice :) Sen i lördags brummade vi ut till Linn och Kristofer som bor på Öckerö, blev lite tjöt och två filmer, en rätt så dålig och en jävligt bra. Tyvärr så kommer jag inte ihåg vad nån hette..

Men nu sitter jag här igen! Jobbar till 18.00 sen blir det raka vägen till gymmet för rygg och biceps =) Blir nog lite mage också tror jag .. :) Ska blir intressant att köra med dragremmar idag med!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Imorgon kör jag med Victoria på kvällen och så fredag morgon! Kram

2010-06-15 @ 18:26:06
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0