Onsdag :)

Onsdag idag och jag får säga att denna dagen har gått väldigt fort :) Har vart en bra dag med lagom mycket att göra :) Har även slutat regna nu ser jag, trevligt! Fick en väldigt fin present av en förbipasserande bil förut, han träffade en stooor vattenpöl helt perfekt för att skölja mig med en mindre modell av en tsunami, TACK! Hade jag bara haft en hand ledig så hade jag gett honom ett fint finger men med ett paraply i ena handen och en matkasse i andra så fick jag nöja mig med att vråla "IDIOT", visst han hörde det säkert inte men det känns ju mycket bättre.. :)
Jaja, så kan det gå! Nu är det bara en timma kvar tills jag slutar och sen bär det av mot gymmet direkt, tog med mig träningsväskan idag så slipper jag åka hem emellan.. :)
Blev ju axlar och triceps igår och det gick finfint, tränade med Niklas så det var kul att få köra lite andra övningar! Idag blir det ben och mage vilket jag är grymt taggad för.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0