SATC 2!

Woho idag är blir det bio med Linn och Elisa, SATC 2 blir det! Ettan var ju grym så det ska bli intressant och se om tvåan håller måttet? :) 





Så idag blir det vila från gymmet, det blir det även imorgon.. Min faster fyller år imorron så då ska vi dit direkt efter jag slutat. Lite störande att båda vilodagarna hamnar under veckodagarna, gillar annars att ha iallafall en dag på helgen.. Sen på fredag ska vi på min kusins student men jag tror jag hinner köra ett pass efter, gymmet stänger ju kl 22 :)

Men ryggpasset gick finfint igår, fin kontakt! Men jag måste nästan ta och skaffa mig ett par dragremmar, grymt störande när man känner att man orkar mer men greppet sviker, sen i de sista repsen så koncentrerar man sig mer på att inte tappa greppet än att utföra övning så strikt som möjligt.. Det är framför allt i marklyft och hantelrodden som jag känner att man bara glider i det sista!
Så det blir nog en sväng förbli Budo fitness eller MM sports på fredag :)



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0