Ska det vara så svårt?

Gaah jag blir galen! Var inne i stan + allum förut och letade i varenda skobutik efter ett par off white låga, fina skor till balen.. Men det fanns inte nånstans?! Köpte ett par igår men de var för höga, inte så fint när klänningen blir för kort ;) Och någon väska hittade jag inte heller, fattar inte att det ska vara så svårt att hitta?
Så det blev inga grejer till balen :( Däremot så gick jag in på H&M, handlar nästan aldrig där, tycker alltid att det är sån oordning och jämt så mycket folk. Men idag kom jag allt ut med en påse :D Det blev en kavaj, kjol och en söt blus, är mycket nöjd ;) Sen fick jag även med mig två par skor hem, inget balmaterial men de kommer passa fint i sommar.. :)


                


Så det blev inte en helt värdelös dag på stan, fick köpt lite iaf :)

Träningen gick btw väldigt bra igår, körde axlar och triceps á la superset, snacka om att man fick upp flåset! Riktigt nice att träna lite senare en fredag, inte alls mycket folk då :)
Imorgon blir det träning i Alingsås på Hälso, tjohoo :D Var ett tag sen jag körde där nu, senast var nog med Linda i typ.. Februari? 


                                    





Kommentarer
Postat av: Tina

Sjukt snygga skor! :D



Vissa dagar känns den ok, andra inte =/ Men det är nog ganska naturligt som kvinna när man sväller och lägger på sig vätska ibland. Sen ska man ju aldrig glömma att det kan vara värre...jag vägde ju som sagt 20kg mer när jag väntade min dotter Haha ;) Jag har dock väldigt höga krav på mig själv även om jag inte har några planer på att tävla.. Olofsson heter jag i efternamn iaf :)

2010-06-20 @ 21:29:23
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0