Snart så!

Guud vad jag vill att denna vecka ska ta slut nu, eller ja, arbetsvecka kanske man ska säga.. Jobbar till kl 18 idag och imorron så slutar jag kl 15 =) Då blir det till att pallra sig till systemet, sen ta någon buss till stigs center där jag sen kommer åka med Erik till Kungshamn/Smögen :) Och sen på fredag så åker vi ett gäng till Grebbestad :) Ska bli riktigt nice, har ju firat midsommar i Halmstad ett par år nu men förra året så kände man verkligen att det var sista gången... Så denna midsommar ser jag verkligen fram emot!
På lördag så åker vi tillbaka till smögen och sen blir det väl en liten utgång där på kvällen.. :)

Men innan all onyttig mat och dryck åker ner så ska jag först fräsa av ett riktigt hårt benpass ikväll! Känner mig taggad, har sovit många timmar inatt och har laddat upp bra med mat idag! ;) Så det är bara att hoppas på att det blir mer drag i detta benpasset än var det var i förra veckan.. :P

Men gårdagens pass gick kanon, fin kontakt och en ökning i militärpressen :)



                                                                  



Kommentarer
Postat av: Petra

Blev det ett bra benpass? Jag ska ned och köra ett lättare idag. Kan tyvärr inte köra tunga knäböj under graviditeten så jag får köra det som fungerar.



Ha en härlig midsommar tjejen!!!

2010-06-24 @ 10:44:13
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0