Snurrskalle

Hehe tror jag börjar bli lite trött i huvudet nu, inte många siffror rätt längre! Har vart en sån dag där det i ena sekunden är jättelugnt, sen säger det bara pang bom krasch så har man häcken upp helt plötsligt! Men jag har ändå fått ganska mycket gjort idag, tiden har med andra ord gått väldigt fort ;)

Såå.. Igår var det ryggen som fick jobba på gymmet, känns idag att det blev ett bra pass.
Ikväll blir det axlar och triceps! Sen från och med nästa vecka så ska jag ändra lite i upplägget, känner att det är dags för lite förändring nu! :) Men börjar lite lätt denna vecka eftersom jag måste knö in alla muskelgrupper på 4 dagar istället föt fem.. :)

Och nu är det knappt 4 dagar kvar till fredag, då får jag äntligen pussa på min älskling igen =) Igår så var det exakt en månad sen vi blev tillsammans, den ni! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0