Tick tack...

Just nu så önskar jag att man kunde få in fler timmar på ett dygn! Har en del att fixa inför midsommar, sen nästa helg (åker till Sthlm på torsdag nästa vecka) och det är en del grejer som måste fixas där med.. Och sen så är det sista arbetsveckan innan semester, drar till smögen på fredagen och kommer vara där i lite mer än två veckor. När ska man få tid till att tvätta, packa, fixa naglarna och handla alla sista sakerna? Är ju ingen ledig helg kvar..
Jaja, det löser sig nog..

Men men, tisdag idag! Dagen har vart helt ok än så länge men jag undrar bara vart solen tog vägen? Var ju jättefint väder förut och nu är det alldeles mulet :( Jaja, förhoppningsvis så är det lite svalare på gymmet sen då :)
Rygg och bicepspasset gick fint igår men jag kände att bensinen började ta slut när jag gick på biccarna, ryggen stal all energi :P
Men idag laddar jag för axlar och triceps, ser jag fram emot väldigt mycket eftersom axlar är ett av favoritpassen.. :)


                                                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0