Tisdag

Tisdag idag och sommaren är på besök igen! Undra hur länge den stannar denna gången?
Det har rullat på fint idag iaf, nu är det är ju mindre än 3 timmar kvar tills jag slutar ;)
Rygg och biecpspasset gick minst sagt fint igår. Svettigt som attan men det är väl inget minus direkt. Har sån sjuk träningsvärk idag, framför allt i ryggen! Men hade jag inte haft det idag så hade jag vart sjukt besviken!
Hoppas jag kan få till samma energitryck på dagens pass med, bröst, vader och mage är det som gäller idag. Körde lite mage igår med men eftersom jag inte har någon direkt träningsvärk så kan den lika gärna få jobba lite idag med ;)



                                                   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0