Torsdag

Torsdag idag och imorron är det äntligen fredag! Som jag längtar! ♥ Tiden har gått hyfsat fort idag med, me like.. :)
Har även idag lyckats få med mig träningsväskan till jobbet, börjar nu nästan komma in i det här nu ;)
Benpasset igår blev iaf ett av de bästa på länge! Det var rätt mycket folk när jag kom dit (var ju där redan vid 17.30) men det gick bra ändå. Dock så var ju skivstången självklart upptagen och "kölistan" var ju rätt lång den med.. Så det blev en liten annan ordning på allt igår, knäböjen hamnde i slutet på passet istället för som första övning. Men det gick fint får jag säga, trodde jag skulle vara helt död inför böjen men icke! Sen så var det en snäll man som erbjöd mig att låna hans bälte och oj vilken skillnad det var?! Har provat de som finns på gymmet innan men de är ju hur stora som helst. Så imorron blir det en tripp till budo & fitness! Måste även inhandla dragremmarna som inte blev köpta förra veckan samt lite nytt protein :)


                            

Så här lärde Jessica mig hur man gör riktiga knäböj, tycker det är ganska kul att se dom som precis kommer till gubbe nr 2... :) Inte konstigt att vissa på gymmet tar 130 pannor utan större problem! ;)



Kommentarer
Postat av: Lea

ha ha jag är alltså inte den ända som stör mig på människor som inte gör ordentliga böj! amatörer..

2010-06-10 @ 23:22:57
Postat av: Caroline

Haha nä det är du verkligen inte ;) Ska dom bara stå där och guppa lite så kan de väl göra det någon annanstans? :)

2010-06-11 @ 12:37:13
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, det är INTE konstigt! :) Kul att se dig idag! När ska vi köra? Kram

2010-06-14 @ 22:04:16
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Petra

Tyvärr är det inte alla som förstår tekniken i knäböj så varje gång jag ser någon stå och köra med en ytterst minimal (knappt synlig böjning) så har jag lust att gå fram och säga till. Dock vågar jag inte ;-) Vill inte lägga mig i men som gammal friidrottare så gör det ont i mitt hjärta av att se det ;-)



Härlig blogg du har!



Lycka till med träningen!

2010-06-18 @ 17:43:47
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0