Torsdag

Torsdag idag och oj vad trött jag är! Men inatt fick jag iallafall ganska många timmar sömn, tror  jag somnade runt 24 nångång. Och benpasset igår gick väl inte till historian direkt.. Var trött och seg, hade laddat bra med käk hela dagen men änså så kände jag mig bara seg och svag.. Känner dock träningsvärken komma smygande så helt värdelöst var det inte iallafall =) Men idag blir det nog vilodag. Tänkte ta en långpromenad när jag kommer hem från jobbet och sen kanske jag ska hoppa in i solariet en snabbis på vägen tillbaka?
Imorron blir det iallafall axlar och triceps, tjoho! =) Det är även rätt sjukt att jag fortfarande har lite träningsvärk kvar i biccarna sen måndagspasset, visst det gick ju väldigt bra men SÅ bra?! :D Sen noterade jag även att rygg och biceps var en väldigt bra kombo.. =)

Men idag räcker det med en långpromenad och lite situps! Är ju helt överlycklig nu när jag ständigt har bra musik i iphonen, R fixade spotify till min dator i helgen (fråga mig inte varför jag inte gjort det tidigare) och sen så graderade jag upp mig lite så jag även kan lyssna i mobilen med, helt genialiskt ju :D Så nu är det bara bra musik som strömmar ur hörlurarna =)


                                                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0