Torsdag

Snart helg igen då, nice nice :) Kommer bli en lugn helg, först till kusinens student imorron och sen resten av helgen kommer nog bara bestå av träning och slappa.. Ska även boka in Linn på lördag med tänkte jag. :) Men först så ska denna dagen ta slut! Har vart riktigt lugnt idag, tror det bara har vart 2 pers inne och pluggat teori idag, kanske inte så konstigt med detta kanonväder.. :) Längar som fan till semestern nu, ska bli såå gött med ett break på tre veckor! Slängde in ett av gyllene tiders album i iphonen härom dagen med så nu är det verkligen sommar.. =)

Men träning blir det ikväll iaf! Efter ett uppehåll på två dagar nu så är jag redigt taggad för ett benpass! Tog med mig träningsväskan till jobbet så jag sticker till gymmet direkt efter jag slutat. Får alltid för mig att jag kommer hem mycket tidigare då men så blir det ju ändå aldrig. Eller jo, om inte Jasmine eller Johan jobbar så kommer man hem rätt mycket tidigare. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0