En helt okej måndag än så länge!

Jo men veckan har börjat ganska så bra tycker jag men bättre blir det :)
Väldigt tråkigt väder dock, när jag drog upp rullgardinen imorses så möttes jag av ett vitt kaos, snöade och blåste som bara den.. Men det var lite bättre när jag traskade ner till tåget iaf :) Bara att hoppas på att skiten regnar bort snart :)

Det är ca fyra timmar kvar tills jag slutar och nu sitter jag är och klurar på vad som ska köras på gymmet ikväll.. Är grymt sugen på rygg (för ovanlighetens skull :P) men tror att det får vänta lite, kanske lite bröst och vader idag? 

 
 

            

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, kan man tro men gick upp 11:P



Kör axlar imorgon bitti men rygg ikväll!



Puss och kram

2010-03-01 @ 16:51:37
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0