Den du..!

Sicket armpass jag lyckades få till igår då! Grym kontakt och pump :) Fick även provat på en ny variant av tricepsövning(ar) och den tog bra om man säger så! Så efter måndagens skitpass så kändes gårdagen väldigt bra :)
Onsdag idag då, brukar vanligtvis köra rygg på torsdagar men ska nog ta det idag isället.. Och sen axlar och bröst imorron :) 

Tiden har tickat på ganska bra idag tycker jag, har vart väldigt lugnt får jag säga.. Har istället fått åka fram o tillbaka till Bilia och lämnat in/hämtat bilar som vart på service, gött att få lämna kontorsstolen och komma ut och "röra" lite på sig istället :P 

Och nu är det inte så lång tid kvar tills jag slutar, dags för lite mellanmål nu! :)



                                                

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0