Inte bästa veckan..

..vad det gäller träningen iallafall! Var ju sjuk sön-tis men i onsdags fick jag allt till ett riktigt bra axel och tricepspass, även magen fick jobba hårt :) Sen i torsdags så var jag ute och åt med flickorna, vi åt på Manãna och daamn vad gott det var! Första gången jag äter riktig tapas faktiskt :)

Skrev även svenskaprovet till polishögskolan i torsdags och det gick mycket bra :) Hoppas nu på att få hem ett brev där det står att jag gått vidare till fystesterna :) Men det känns gött, et steg närmare iallfall ;)

                                                          


Igår var det dejt med Emelie samt Susan, Lynette, Bree och Gabrielle, Desperate Housewives med andra ord ;) Det blir det även ikväll med, Emelie fick hem säsong 6 nu så vi har lite att plöja igenom :)
Men innan dess så väntar träning, lite tvätt och städ. Vet inte riktigt vad jag ska köra idag, det har ju inte direkt vart någon struktur på veckans träning så funderar lite på att köra något form av mixpass.. Tycker personligen att det inte är så jätteskoj så vi får se vad jag hittar på... :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du klarade svenskan, hoppas verkligen att du går vidare till fystesterna men det tror jag att du gör (:

2010-10-27 @ 17:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0