Jahopp

Hepp, blir ingen träning idag :( Inbillade mig att jag var frisk imorse men nu när halsen gör svinont så går det inte längre att förneka.. Att träna med lite snuva, fine.. Men halsont? Nä, been there, done that. Man blir aldrig bättre, men däremot alltid mycket sämre..
Så det blir en lugn kväll för mig sen, somnar förhoppningsvis tidigt med. Just denna vecka så är det inte riktigt läge för att bli sjuk, hoppas verkligen att det går över tills imorron...
Men jag får ändå i mig maten hyfsat smärtfritt, alltid något det :)


                                                 



Kommentarer
Postat av: Petra

Känner du dig lite bättre idag?

2010-10-19 @ 13:59:56
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Caroline

Ja, bättre men inte helt bra än tyvärr :( Blev vila idag med, men förhoppningsvis så är jag tillräckligt frisk för att träna imorron :)

2010-10-19 @ 21:07:52
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0