Kondition..?

Blev ett kondiotionspass idag och ja vad ska man säga.. Den har ju vart bättre ;) Men blev ändå lite positivt överraskad, dog ju inte.. ;) Men det är ju ändå ganska kul att springa, en gång i tiden så hade jag ju en riktigt bra kondition och sprang väldigt mycket.. Men det var då det! Hatade då allt vad styrketräning hette, tyckte det var skitfult med tjejer som hade muskler.. Haha! Har hänt lite sen dess :)

Annars har helgen vart väldigt lugn, jobbade igår på gymmet och efter det så gjorde jag inte många knop! Har vart en väldigt bra helg tycker jag :)

Nu ska jag kolla Beck, har sett den förut men kommer inte ihåg hur den slutar så den är ju värd att se igen.. :)


                                         
                                                  
                                                   Pauline Nordin, löjligt snygg! 

                                          




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0