Måndag igen då..

Segt! Var ganska lockande att ligga kvar o sova idag när klockan ringde.. Men inte det, upp o hoppa!
Helgen har vart bra iallafall, åkte till skåne i fredags efter jobbet, var lite trötter när jag kom fram men vi gick ut och åt en väldigt god middag på kvällen :) I lördags så tillbringade vi några timmar på R´s jobb, det var "öppet hus" eller vad man nu ska kalla det på regementet så de anhöriga till lumpenfolket var där och hälsade på.. Kallt var det trots att solen jobbade på bra, men det blåste kallt som attan.. Men det tog väl bara några timmar så jag överlevde ;) Sen bar det av till Kristianstad och sen blev det bio på kvällen "Wall Street Money never sleeps" blev det, jag tyckte den var väldigt bra!
Sen åkte jag hem vid 12 igår, var inte så mycket trafik så det tog inte så lång tid att ta sig hem, förutom husvagnarna och husbilarna som fläskade upp sig på de små vägarna i början, när ska fanskapen förbjudas egentligen?!

Blev även en spontan dejt med Emelie igår kväll, mycket trevligt! Kollade på Ensam mamma söker och Flightplan som gick på fyran, har redan sett den men de är ju ändå helt ok :)
Åkte hem runt 23.30 eftersom det var jobb idag som gällde..

Nä, nu ska jag fortsätta jobba här och ladda inför benpasset ikväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0