Måndag!

Måndag igen och det känns som att det är lite varmare ute nu? Gillas inte om man frågar mig, jag har hellre en ritktig höst med max 7 grader typ..
Men helgen gick fort som vanligt, var och fixade mina naglar direkt efter jobbet i fredags, blev mycket nöjd! :) Dock så funderar jag på att ta steget till glitternaglar nästa gång ;) Men men, nöjde mig denna gång med fransk och lite rosa stenar :)

                                                                    

Sen på kvällen bar det hem till Linn på Öckerö, Emma var också med =) Blev god mat och massa prat :)
Och i lördags var det dags för återträffen på Hjälmared, gud vad man saknar allt och alla...

Och igår såg väl ut som söndagar brukar göra, tvätta, städa, handla, fixa matlådor osv.. Blev även en sväng till gymmet för lite tjöt med Jasmine och en tripp till solarieöarna :) Sen kom det även en olagligt söt valp på besök och det gjorde det ju inte lättare att lämna gymmet ;)

                                           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0