Torsdag

Torsdag idag och inget ryggpass, blev ju rygg igår istället :) Gick mycket fint!

Idag är det axlar och bröst som gäller, ska bli riktigt kul att köra axlar nu när axeln är helt bra i princip! Ska även försöka klämma in lite vader med, lika bra när man ändå är i farten? ;) Blir ingen mer träning sen denna vecka, jag fräser ner till skåne imorron efter jobbet så det blir tre vilodagar i streck.. :) Får satsa på mycket vila och mat så ska nog benpasset bli lite bättre på måndag.. Har inte använt stövlarna med klack någonting efter i måndags och knäna känns redan mycket bättre.. Så på måndag blir det knäböj för (nästan) hela slanten igen :D 



                                  




Kommentarer
Postat av: Per

Aha, du ska givetvis kika på NM i Tyngdlyftning för ungdom/juniorer! Kul, kom fram hälsa på t-shirt "photobyper.com".

2010-10-08 @ 12:29:13
URL: http://www.photobyper.com
Postat av: Din runda syster :D

Fock, jag måste nog börja träna... eller iaf röra på mig igen... Eller fortsätta att hoppas på att dina bilder är photoshopade! :D

Idag när jag gick så kände jag att det dallrade över nästan hela kroppen, nytt rekord.

Hoppas det gick bra att köra hela vägen ner till skåneland.

Kramkram :)

ps. bäst för dig att du gjorde en dagordning till mig, annars kanske jag får för mig att sitta sönder kontorstolen :)

2010-10-09 @ 22:26:15
Postat av: Caroline

Per: Nej det gjorde jag tyvärr inte! Var det nere i skåne nu i helgen? Om du tävlade, hur gick det? :)



Syster: Haha!! Nä så fet är du faktiskt inte, du kan inte ens kalla dig fet, bara mjuk :D Men trampa på du så har du snart samma form som du hade när du tränade på riktigt ;) Haha jag gjorde faktiskt en dagordning till dig, den blev tom extra fin nu när jag plockade bort T från listan :D

2010-10-11 @ 12:22:22
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: R

hehe det syns att det hänt en hel del om man jämför med bilderna från headern och den bilden du har i detta inlägg! men grymt snyggt och bra jobbat!

mvh R

2010-10-11 @ 22:58:41
Postat av: Caroline

R: Hehe jo det är lite skillnad kanske :P Kanske dags att byta ut bilderna snart :)

Men tack så mycket, jag kämpar på :)

2010-10-14 @ 23:01:10
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0