Måndag

Oj vilken dålig uppdatering det vart det senaste, har haft fullt upp :)
Helgen har vart väldigt bra, tog det bara lugnt i fredags, var ganska seg så jag gjorde inte många knop den kvällen.
I lördags så gick jag upp hyfsat tidigt för att möta upp Jasmine i stan för att sen åka till IKEA, jag var väl inte ute efter någor speciellt men eftersom Jasmine ska flytta snart så ville hon kika runt lite.. Blev dock inte så mycket vettigt gjort, vi satt och åt köttbullar med mos och tjötade i en sisådär 1,5 timme sen provsatt vi en soffa i kanske 30 min ;) Gjorde iallafall ett litet tappert försök att vara lite seriösa men jag tror faktiskt vi mest bara var i vägen för folk.. 
                    
           Jasmine hittade en söt men en aningen för liten säng :)
                   

Efter ett par timmar så tog vi Jasmine räcermaskin (ja, just den stavas så) och åkte till ett betydligt trevligare ställe än IKEA, nämligen Stenungsund. Eller ja, det hade lika gärna kunnat vara Skövde för det var väl sällskapet som var det trevliga. :)
 
                                   
                                     Han är inte bara snygg, han kan laga mat också!


                                   
                                                           Robert och Jasmine! :)

Väldigt trevlig kväll blev det iallafall!
Kom hem runt 17 igår och konstigt nog så fick jag ett riktigt städryck, fixade och donade här hemma och somnade sen väldigt tidigt.
Efter nästan 12 timmars sömn så var det dags att masa sig upp för frulle och sen knata iväg till gymmet. Inledde som vanligt veckan med ett axelpass och det gick finfint.
Ska snart äta lite och sen är det dags för jobb! :)


Kommentarer
Postat av: emma s

Låter som en riktigt härlig helg hörre du ;) :D

2011-08-09 @ 09:35:01
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: elina

jag hade inte heller gnällt på sällskapet! ;)

2011-08-09 @ 10:56:15
Postat av: Caroline

Emma S: Ja helt perfekt faktiskt! =)

Elina: Haha nej det var det sista jag gjorde ;)

2011-08-09 @ 23:51:09
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0