Spiror..

Ja idag var det dags för dom små spirorna att jobba lite. Gick faktiskt väldigt bra, ben tillhör ju inte favoritpassen direkt men höll ett bra tempo och hade bra med energi! Dock så fick jag hoppa knäböj och benpress, mitt knä gillar inte de övningarna alls. Provade alla möjliga placeringar i benpressen men nope, totalstrejk från knät. Känns väl ändå lite bättre än vad det gjorde för ca 3-4 veckor sedan men är ingen idé att ignorera det eftersom det med största sannolikhet bara kommer bli lika kasst som innan..

Men men! Sen var det som vanligt dags för jobb och idag kändes väl 7 timmar som 4 typ, härligt när tiden bara flyger fram ;)


Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Gött jobbat! Jäkla knä...

2011-08-10 @ 10:36:17
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Caroline

Madde: Tack! Nä knät är inte alls på min sida :( Men är ändå på bättringsvägen och snart kan jag ta igen allt jag missat vad det gäller benträningen!;)

2011-08-10 @ 23:57:54
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0