Toppenstart..

Nja, det blev det väl inte idag kanske! Vaknade av att min chef ringer mig och frågar om jag är i Lerum.. Klockan var då 07.13, jag börjar jobba 07.. Så jag flög upp ur sängen, på med kläder, packa ner maten och sen var det plattan i mattan till jobbet! Det pågår även ombyggnader på vägen till Lerum och jag var ju inte dirket ensam på vägarna.. Kan säga att jag var lika förbannad som en nyduschad kissekatt, inte bara på mina medtrafikanter utan även på mig själv, HATAR att komma försent och framförallt till jobbet, det var första och sista gången jag försov mig så länge!!
Men sen när jag väl var på plats så gick resten av dagen bra ;)

Sitter nu och laddar inför ett axelpass, ska egentligen köra mage med men har fortfarande en grym träningsvärk sen i söndags så vi får väl se hur det går! ;)
Efter ryggpasset igår så tog jag en dejt med rullbandet, vill inte kalla det löpband för det kommer nog endast bli promenader där för min del! ;)

                                        
                                                                   Min nya kompis! :)


Nu blir det Celsius och sen gym!


Kommentarer
Postat av: Lina

tur för oss att björkekärr finns ;)

men va bra - att du inte försover dig mer - för imorn ska vi ner vid sju halvåtta igen ;)

2011-08-30 @ 19:52:18
URL: http://www.linapetronell.blogspot.com
Postat av: Caroline

Haha kommer aldrig försa mig igen, lovar :Dov

2011-09-13 @ 09:02:56
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0