2011

Hoppsan, var ett tag sen jag uppdaterade här ja :) Men nu gör jag ett försök igen ;)

Nytt år då, känns bra.. 2010 var ett både bra och dåligt år.. Men nu blickar vi framåt ;)
Har inte gett några nyårslöften, känns rätt meningslöst. Men ett och annat mål har jag väl, fast dom har nog funnits där ett tag..

Nyårsafton i år var iallafall.. LUGN.. haha ;) men trevligt :) Vi var ett gäng hemma hos en tjej som heter Sanna, blev lite mat och tjöt, trevligt trevligt :) Sov hos Emelie, vi gick hem till henne sen på natten men stannade på Statoil för lite mat, mycket välbehövligt! ;)

                                          

Igår blev det en väldigt lugn dag fastän men inte var direkt seg.
Idag var jag inne med min kära syster en snabbis i stan, köpte en pikétröja och en ny bh.. Trodde dom skulle ha mycket mer inne på Change men fick bara med mig en stackars bh ut.. Men fin var den iallafall ;) Gillar inte att köpa bh på H&M och Lindex och allt vad det är, kass billig kvalité och dåligt utbud på storlekar!

Imorron är det dags för årets första pass :D Avlutade årets sista på nyårsafton, vilket jág inte var ensam om! Men alltid kul med liiite liv och folk på gymmet ;) Får se vad det blir imorron, lutar åt ben men man vet aldrig.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0