In love!

I riskakor!! ♥ Tyvärr inte dom "nyttiga" utan dom med smak, just nu så är jag mer eller mindre besatt av ostsmaken.. ;) Hade dom bara vart lite nyttigare så hade jag lätt kunnat trycka i mig 2 paket om dagen.. :P

Men men, nog om riskakor ;)
Årets första träningspass igår då! Blev axlar och mage, gick mycket bra får jag säga :) Inte så överdrivet många nyårsamatörer än heller, men det är ju bara en tidsfråga innan det är helt propfullt på gymmet.. Dock så fattar jag inte varför man bara kör gärnet i 3-5 veckor.. Varför inte börja lite mjukare så man håller igång hela året? :)

Idag blir det ben.. Brukar ju köra det som förstapass men kände nu för lite omväxling helt enkelt :)
Fick även mitt paket från gymvaruhuset igår, 10 kg Carbosyn och Jack3d, nu kör vi.. :)



Kommentarer
Postat av: Petra

De där riskakorna med ostsmak är rent av livsfarliga. De tog mig flera år att bli fri från dem. ;-)



Hoppas att träningen går bra för dig och att du får ett underbart nytt träningsår! :-)

2011-01-04 @ 17:14:45
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Caroline

Eller hur! Har man väl tagit en så är det kört! ;)

Jo den har börjat väldigt bra :) Hoppas din träning går bra sen när du får börja träna igen! :)

2011-01-05 @ 17:19:18
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0