Tisdag

Andra dagen på utbildning, vi slutade ju kl 12 så det gick väldigt fort ;) Imorron är det 09-16 igen, och så ska vi även hinna med lite praktiska övningar, ska bli intressant ;)
Pratade även med Elnaz om lite tider i Björkekärr, kommer ju bara jobba 50% i Lerum och vill självklart ha mer.. Men jag fick ett gäng så jag slipper gå hemma 50%, hade jag aldrig pallat.. Usch! Dock så var det rätt mycket 15-19 tider men bättre än inget :)

Efter utbildningen så åkte jag till Alingsås, blev ett pass vid 15 tiden men lite stressigt tyvärr.. Körde rygg istället för axlar men kommer nog körde det igen lite lätt om det finns tid för priopass ;) Men eftersom jag är ledig i helgen så ska det inte vara några problem.. :)

Frågan är vad man ska göra nu? Brukar ju alltid träna på kvällarna? Hade jag inte haft den här jobbiga hostan (som attackarede mig idag från ingenstans) så hade jag nog åkt ner till gymmet för ett konditionspass.. men vill inte riskera att halsen börjar strejka så jag hoppar det.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0