Torsdag :)

Detta inlägg skulle egentligen kommit upp på bloggen runt 17.30 tiden men datorn fick fnatt så det sket sig ganska rejält :P Men nu så kommer det :)



Igår blev det ett bra armpass med Victoria, blev ett bättre pass igår än i lördags tycker jag allt :)
Stod även och smygkikade på spinningen lite, måste säga att det såg väldigt kul ut, nästan så man ska boka in sig på ett pass snart? ;) Annars är jag verkligen ingen "passtjej" kanske mest för att jag har så fruktansvärt dålig taktkänsla? Fast på spinning så känns det inte som att det kan gå så fel.. :)

Idag blev det rygg och det gick väldigt bra, hela denna veckan har gått väldigt bra vad det gäller träningen, jävla go kurva jag är inne i nu =)


                                                  
                            Dags för lite nya bilder snart kanske? Denna är från oktober iaf :)




Kommentarer
Postat av: Louise

Jag saknar träningen så jag blir galen. Kollar träningskläder på nätet hela dagarna,,,, Allt gick bra förresten, men det blev mer avancerat än planerat. Stor bukplastik istället för liten. Ses i repan snart....kram

2011-01-14 @ 07:57:12
Postat av: Caroline

Jag förstår det! Du är bra saknad kan jag lova :) Hoppas allt läker fint och att du är tillbaka snart!

Kram!

2011-01-16 @ 22:34:24
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0