Torsdag

Veckan har rullat på bra, utbildning, träning och jobb :) Var sista dagen på utbildningen i tisdags.. Gött att jobba nu istället ;)
Träningen har gått väldigt bra än så länge. Ben i månsdags med Victoria, träningsvärken börjar väl släppa lite nu ;) Körde dropset i benpress, härligt svidande känsla :)
Blev armar i tisdags, inte favoritpasset men gick bra ändå.. Är en övning som Victoria tipsat om som jag verkligen gillar, vet inte vad den heter men man ligger på en bänk och kör biceps med rak stång i cable crossen, dra stången mot pannan :) Kontakt och pump är bara förnamnet ;)
Igår vad det dags för ryggen att jobba lite, gillas starkt :) Blev även lite mage efter. Sen kom även Louise på besök, hon opererade sig för inte så jättelängesen men är nu på fötter och rastlös igen ;) Tyvär så kan hon inte börja träna än, utan får vänta några veckor till.. Dock så erbjöd hon sig att prova sin nya kamera på mig, inget jag tackar nej till :D Bilderna i headern är nästan ett år gamla nu.. :P

Nu ska jag städa lite och sen ta mig en dusch, jobb kl 15-19 sen ska axlarna få spö :) 


          
                 Bild från oktober


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kan försöka tajma dig nästa vecka med kameran.

Hoppas bara att jag kan leverera snygga bilder. Men det är ju inte som förr då man köpte en rulle 24 eller 36 kort. Nu kan man ju ta tusen o åter tusen så något ska väl duga....



tjing!

2011-01-27 @ 19:30:59
Postat av: Syster

Du måste uppdatera oftare! :I :) Och byt ut bilderna... Det har hänt en del sen de togs...

:)

2011-01-31 @ 11:50:00
Postat av: Annie

Snygg rygg

2011-06-06 @ 21:49:58
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0