Fredag

Eller ja, det är ju faktiskt redan lördag ;) Lugn kväll för mig iallafall, jobbade till 22 idag och ska även jobba imorron 10-18. Riktigt trist att jag jobbar just imorgon för jag missar ju MM sports brännboll :( Ska dock vara med på kvällen på Valand så får vara med lite iallafall ;)
Så jag ska snart ta en dusch och sen sova.. Var dock smart nog att ta fram kläder till imorgon (åker in till stan direkt efter jobbet) för det var ju inte det lättaste att hitta linnet som jag ville ha imorron.. Var helt säker på att det hängde i garderoben men icke.. Slet ut den andra garderoben plus byrålådan men det var fan spårlöst försvunnet.. Efter ett x antal suckar och svordomar så tittade jag en sista gång i garderob nr 1 igen och där hängde det snyggt och prydligt! Men man får se det positivt, nu ligger allt i ordning plus att jag hittade ett träningslinne som jag saknat ända sen flytten :)

För övrigt har dagen vart väldigt bra, körde baksida ben + mage i förmiddags och det gick fint. Hoppas dock verkligen att mitt knä är bra till nästa vecka så jag kan köra som vanligt igen :)

Nu blir det dusch och sen sussa kudden, natti natt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0