Grym dag!

Blev en väldigt lyckad dag igår! Vi började ute i skatås för ett riktigt hårt utomhuspass, sjukt jobbigt men även sjukt kul! Jag kör verkligen ingen kondition alls så jag var bra trött redan efter uppvärmingen kan jag lova ;) Det blev även ett "litet" styrkepass med armhäningar, crunhes, "svinga med kettlebell" och mycket mer.
 
Efter 1,5 timmas krälande, springade och slit så tog vi en välbehövd dusch och efter det en välförtjänt lunch, oj vad den lunchen satt fint! Bakad potatis och kyckling med curry blev det för mig ;)

            



Efter det så åkte vi till World Class gym för 1,5 timmas poseringsträning, prat om tävling och lite individuella snack om dietstarter, vad som behövs prioriteras med träningen m.m 
Vi fick även en goodiebag med fina grejer i, stort tack till Dalblads, Olimp, Enervit Löplabbet mfl =)
'

     


                                   
  


Sen var det dags för middag på Bryggeriet, väldigt god mat och väldigt trevligt sällskap minst sagt! :)

                               
                                    Petra och jag, lånade lite bilder från hennes blogg ;)

                               
                                                                      Mumma!


                               


                               
                                                               Victoria och Minette :)


Stort tack till Madeleine och Minette våra underbara coacher! Det var verkligen en helgrym dag och jag hoppas vi ses hela gänget snart igen!! :)
    

                         







    


Kommentarer
Postat av: emliscious

Härlig det var! NU tar vi all fin inspiration och kör skiten ur oss =) In i målet!

2011-07-04 @ 09:56:36
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Ja nu är det fullt ös som gäller! Så kul att de lycks samla ett sånt härligt gäng med! :)

2011-07-08 @ 20:09:20
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0