Tisdag

Kl 8 ringde klockan och jag inledde dagen med att tvätta, kul kul ;) Lite senare, med en rejäl frukost i magen så traskade jag iväg till gymmet och där brände jag av ett väldigt bra arm och magpass! Kände mig lite svårflörtad till en början men efter några uppvärmningsset så vaknade jag till :)
Igår vad det ben som gällde, hade dock lite träningsvärk kvar sen i lördags så jag tänkte ta en liten revansch lite senare i veckan. Passar ändå bra med två benpass i veckan för nu är det prio ben till max som gäller! Och axlar ;)
Jobb 15-22 mån-fre denna veckan, ledig i helgen, gött gött :)

Nu är det dags för mat och sen iväg till jobbet! :)



Kommentarer
Postat av: emma s

hehe, jasså så du hade träningsvärk från i lördags ;) då är vi två!! (eller antagligen många fler) hejja hejja med benbyggningen :D

2011-07-06 @ 13:38:57
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha OM jag hade! Poseringsträningen gjorde ju sitt också tror jag :D

Ja nu jävlar ska benen köttas på! ;)

2011-07-08 @ 15:29:11
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0