49 dagar kvar

Ja nedräkningen har börjat.. Men det känns bra, jag ligger i fas och jag känner mig relativt lugn. Men det är ett annat datum som gnager mig i bakhuvudet, nämligen den 9 november.. För då mina vänner, då har våra übergrymma coacher fixat så att vi ska få plåtas för Body! Sjukt roligt! Och självklart vill man ju ha en så bra form som möjligt så nu slänger vi i en högre växel :) Och den 12 november ska vi till Kristianstad och plåtas för Dcore! Så vad ska man säga, det går bra nu! :D




Körde lite poseringsträning idag, det är fan inte lätt det alltså! Var iofs mest fokus på t-walken, vet inte hur många gånger jag gick den men den kan man ju inte träna för mycket på!


Ville ju självklart ha musik under tiden men eftersom min Iphone inte riktigt kom överens med stereon på gymmet så fick jag ta det jag hittade.. Kände mig inte så jättecool när jag gick runt till små grodorna, bä bä vita lamm, pappa gillar pop osv.. Men va fan.. Bättre än inget.. Tror jag? ;)

Ska snaaart gå och lägga mig, ska bara fixa lunchlådorna för imorgon och fixa lite annat för morgondagen, så jag kommer med andra ord inte ligga i sängen försen ca 22.30 om jag känner mig själv rätt..

 


Kommentarer
Postat av: Em

Hihi orginell t-walk-musik!! Ses snart! Och du- din form är redan grymma!

Nu får vi varje dag att räknas!!

2011-10-17 @ 06:31:09
URL: http://Www.emliscious.blogspot.se
Postat av: Konki

Hörru! Upp med lite formbilder! ;)

2011-10-17 @ 08:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0