Boobs!

Japp, idag var det boobisarnas tur att få jobba lite! Det är ju inte favoritpasset direkt men gick fint ändå, fick även med lite mage på det. Sen 40 min på bandet i lutning, kändes riktigt lätt idag! Skulle handla på hemvägen, äggen tog slut i typ tisdags så det var ju hög tid att handla lite nu. Köpte allt som jag skulle, mjölk, kesella, blåbärssoppa, funlight m.m.. Skulle nu göra en omelett till mellanmål imorgon och inser nu att jag glömde köpa ägg såklart.. Kommentar på det; röööv. Men men, bättre lycka nästa gång!
Blev även en kvällspromenad med grannen ikväll (därför körde jag bara 40 min på bandet) kan ju inte Alingsås så bra så hon visade mig en trevlig runda på ca 60 min, så nu kan jag en runda iaf! ;) Alltid kul med trevligt sällskap på promenaden med :) 


                                         


Nu när jag då kan en runda på 60 min så är det ju snart dags att sätta min karaktär på prov, börjar ju 07 ibland och då går jag upp runt 04:45.. Skulle jag då ta en morgonpromenad så betyder det att jag får gå upp ca 03:45, intressant och utmanande :D Tror banne mig att jag ska försöka mig på det på måndag! ;)



Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det ska bli spännande att se ;)

Bara 1/2 timme för mig då :)



Ha en trevlig kväll!!!



Kram

2011-09-16 @ 19:50:56
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0