Cravings!

Tisdag idag då! Har vart en väldigt bra dag får jag säga! Började dagen men ett väldigt bra ryggpass, endorfinerna flödade och en timma på bandet kändes inte så jobbigt. Eller ja, jag kan ju inte påstå att det kändes jättelätt men jag var åtminstone inte självmordsbenägen efteråt iallfall ;)


Dagens cardio, ignorerar dock kalorimätaren för den vet vi alla att den snackar skit ;)

Sen var det dags att knata hem i ovädret, trodde jag skulle blåsa bort där ett tag men jag klarade mig! :P


Jobb idag med och idag var det ett par tuffa timmar på jobbet får jag säga! Det var nämligen så att min förtjusande kollega och vän Jasmine hade med sig chokladmuffins till jobbet.. Tror att jag tänkte på de jävla muffinsarna 90% av tiden jag var på jobbet!



Men jag stod emot, luktade på dom ett par gånger men det fick räcka :D Måste säga att jag är lite stolt över mig att jag stod emot, trodde jag aldrig om mig själv :)
Men på lördag får jag äta, och då har Jasmine dessutom lovat att ta med sig specialdesignade muffins till jobbet för min skull :D

Nu är det iallafall snart dags för kvällsdrinken och sen sängen! :)

Btw, det kommer ju upp ett fönster som säger att man måste ha användarnamn och lösen för att komma in på min blogg, som ni kanske märkt så funkar det att komma in utan att fylla i någonting. Har mailat fram och tillbaka med blogg.se men det verkar inte lösa sig, det är tjejen som gjort min design som ställt till det lite verkar det som. Kommer troligtvis byta adress helt inom kort och då kommer ni alla bli informerade om vilken adress det är som gäller! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0