Snurrig

Haha ja det kan man kalla mig nu! Har ingen koll på vilken dag det är, blir nästan alltid så när jag jobbat helg, har trott att det är torsdag i typ fem dagar nu.. Men imorgon, DÅ är det torsdag! Inte för att det händer något speciellt då men då är jag iallfall i fas.. :P
Denna onsdagen har iallafall vart kanon, gymmet på morgonen, först ett armpass som gick väldigt bra och sen cardio 60 min. Sen var det jobb fram till 19 med fina Jasmine och sen efter det ett litet "möte", verkar nästan som att det är lite medvind för min del nu :)
Har fixat lunchlåda till imorgon nu ikväll, min planering är ju inte alltid den bästa.. Lax och ris serveras av mästerkocken imorgon! ;)

Imorgon så jobbar jag 07-15 så jag ska snart försöka sova, är dock hur pigg som helst så vi får la se hur det går.. :)
Men men, natti natt på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0