Trötter!

Ja nu är Carro trött.. Har vart hur pigg som helst hela dagen, kom till gymmet runt 9:30 och körde ett riktigt bra axelpass :) efter det var det 60 min cardio som gällde, sen hem, duscha, äta och sen jobb-time :) Slutade klockan 19 idag och eftersom jag fortfarande hade bra med energi så traskade jag iväf till gymmet för lite kvällscardio, 60 min på bandet igen blev det! Så NU är jag trött! Ska snart ta kvällsdrinken sen blir det sängen! Och vilket jävla skitväder vi fått då?! Har ju regnat konstant sen i eftermiddags! Eller ja, har ju vart storm mer eller mindre :P Så nu känns det att hösten är gär på riktigt ;)

Nä, tror jag hör sängen skrika efter mig, bäst att lyda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0